Sidor

måndag 19 mars 2012

Nolife-lvl enmiljard

Jag hade helt supertråkigt för ett par timmar sen. Så tråkigt att jag letade fram lite band och började knyta ett armband. Ni vet, vänskapsarmband. Gissa om jag nöjde mig med att bara göra ett vanligt enkelt. Nää, det blev det mest hc jag hittade. Nästan, för de helt mest komplicerade är kanske lite över min nivå. Med typ 200 band att knyta med.
Nojoo mitt har 20. Så kanske steget till armbanden med 200 band inte är så långt. Länge tar det i alla fall, jag höll på säkert en timme med de ungefär 1,5 centimetrarna av mitt armband som nu är klart. Jag failade ganska mycket i början, men i alla fall.

Iallafall sitter jag inte i min bil på min gård och ser på Salkkarit från min telefon bara för att jag inte orkar gå in. Det finns också såna personer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar