Sidor

torsdag 1 mars 2012

Med telefonens nätverk

Det skulle kunna vara snabbare och telefonens akku far typ genast, men det går och det är huvudsaken!
Alltså vårt internet har problem, jag vet orsaken men den är helt för komplicerad och jag tror inte att någon är intresserad... Det funderar helt enkelt inte.
Det som har hänt är... Inte så mycket. Jag har varit i skolan, jag har varit i konstis, jag har varit i fbk, jag har sovit, mera skola. Igår hände det nästan ingenting i skolan, i fbk var det grundklarering som typ alltid annars. Imorgon blir det att fara till Vihtijärvi på läger med fbk, ska bli helt najjs. Vi sover i tält, jag planerar att ta med helt överdrivet mycket choko och bara sitta i tältet och chilla typ hela veckoslutet. Det kommer inte att lyckas, men roligt ska vi i alla fall lyckas ha!
Idag hände det inte heller så mycket, vi tittade på Lejonkungen på mussan och efter det gick alla omkring och sjöng på hakuna matata hela dagen :)
Idag tänkte jag packa mina saker för imorgon, och gå till butiken med Ninni. Man behöver förbereda sej för ett veckoslut i skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar