Sidor

onsdag 28 mars 2012

Så inspirerad...

Vi har kemmaprov imorgon. Jag borde verkligen satsa på det här, för om jag får 10 i provet får jag 10 på betyget. När det inte ens är så orealistiskt om jag bara skulle plocka upp boken känns det bara dumt att inte göra det.
Idag i skolan hade vi vår biologilärare i moddan, vi skulle dramatisera något från en bok och vi hade på superfina kläder, haha. Jag hade en ljusröd prinsessklänning, Lina ungefär en bröllopsklänning och Ninni var en angstemoperson med svarta helt för stora pojkkläder. Hot stuff!
På enkkun satt vi i datasalen och skrev ett drama, så övade vi på det, det blir ungefär lika fint som det i moddan. Men utan kläderna. Kemmatimmen gick ut på att sitta utanför klassen och läsa till provet, det var ju också precis det vi gjorde hela tiden...
Ikväll blir det konstis och efter det FBK. Hejdå kära blogg, jag ska ut med hunden och ta fram kemiboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar