Sidor

söndag 25 mars 2012

Sommartid

Jag har egentligen ingen aning vad klockan är just nu, i alla fall borde den vara en timme mera än för tjugofyra timmar sen. Jag har inte riktigt såna skills att jag vet när de har gått tjugofyra timmar, tyvärr. Jag måste väl fråga någon om den har ställt alla våra klockor eller inte.
Igår

  • Vaknade jag!
  • Bakade jag en äppelkaka
  • For jag och Linda till Sello
  • Vi köpte godis i Prisma
  • Vi kollade på Jopon, jag behöver en! Jag har faktiskt ingen cykel just nu...
  • Vi gick och köpte våra Hungergamesbiljetter
  • Vi väntade på Lina och Ninni...
  • ...som just och just hann dit.
  • Filmen var helt superbra, jag rekommenderar den verkligen! För de som inte har läst böckerna kan det bli lite råddigt, men kanske ni överlever :)
  • Vi for hem
  • Det var massa människor här
  • Ninni också (det finns lite halvdåliga onödiga foton på min kamera, jag kan ladda upp dem lite senare)
  • De for hem någongång 12 kanske?
  • SÅ GICK JAG OCH SOVA.
  • Nu har jag, som ni ser, vaknat igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar