Sidor

torsdag 22 mars 2012

Mussa, hk, kemma & enkku

Min otroligt fina dag. På mussan spelade vi Viva la Vida igen, och det gick påriktigt bra! Det är inte så ofta sånt händer på våra mussatimmar... På kemman hade vi en frågesport som vårt lag vann med kanske 5000 poäng? Ingen trodde på att vi inte fuskade, fast vi för en gångs skull på riktigt inte gjorde det. Varför är det så att ingen märker när man fuskar, men när man inte gör det tror alla att man gör det?
Enkkun gick inte sådär jättebra, vi borde ha haft klart ett projekt ungefär igår, och det är inte ännu heller klart. Najsnajs, det blir att skriva lite repliker ikväll. OCH öva på finskaprovet.
IGÅR: jag var helt normalt i skolan, jag tror att det var en helt vanlig ganska tråkig dag. På moddatimmen tejpade Ninni min vrist och tumme, det var hennes demonstration. Jag lärde mig också hur man fixar sina slalomskidor och vallar dem och slipar dem och allt möjligt annat, jag kommer helt säkert aldrig att behöva det.
Jag bakade en megagod äppelkaka, gick till konstis, tog med massor av grejer därifrån hem, gick till fbk var vi hissade upp saker, lärde mig hur en dieselmotor fungerar och allt möjligt annat ganska onödigt om bilmotorer. Vi försökte sjunga till en person där som fyllde 18, men han sprang iväg. Sorgligt! Efter det fick jag gå hem och äta min äppelkaka. Som var helt jättegod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar