Sidor

måndag 12 mars 2012

Anmäld till Mondo, check

Jag är i Syndalen 29.7-5.8. Just precis då när vi skulle ha varit i Österrika om vi skulle ha vunnit på lördag, haha. Nää men Mondo kommer att bli awesome, inte för att vi skulle ha haft tråkigt i Österrike men kanske jag bara ska vara glad att det blev som det blev. Ingen som behöver bli sur för att jag skippade det ena för det andra.
Jag kommer dessutom att vara en vecka till, en månad tidigare i Syndalen. Jag kommer typ att vara där mera än på lande. Nästan. Båda lägrena kommer att bli helt super har jag en känsla av!

2 kommentarer:

  1. Duvet, de e ju int föbjudet att berätta va mondo (syndalen) e?? Fö du har faktisk oxå läsare som int går i fbk/scouter. ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm läs lite nogrannare? Ett läger. I Hangö/Syndalen :)

    SvaraRadera