Sidor

tisdag 27 mars 2012

Jannica just checked out from da Kitchen

Jag har bakat bullar och bröd och lagat soppa och jag vet inte vad. För fem euro av mamma. Fem euro är tillräckligt för att jag ska skippa mitt sociala liv (haha tror inte att det skulle ha existerat oberoende) och stå i köket halva dagen.
I skolan kände jag mig som en gammal tant när jag satt och stickade yllesockor, tråkigt men absolut inte svårt. De ska få nos, öron och ögon när de är klara så att de ser ut som små möss. Vi får nu se hur det lyckas... Så lagade jag ett näbbdjur av lera, man skulle göra ett sånt djur som man själv skulle vara/vilja vara. Näbbdjur är sådär lagom konstiga och enkla att laga, så det fick bli ett sånt.
Jag har hållit på och chekat in på olika platser på Foursquare hela dagen, en ganska onödig grej egentligen. Nu kan alla mina kära foursquarekompisar följa ungefär varenda steg jag tar. Alltså det funkar så att man checkar in på en plats, till exempel skolan, ett klassrum, en butik, ens eget hus eller något och så kan alla kompisar se det. Vadå stalkingapp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar