Sidor

söndag 11 mars 2012

Choklaaad

Idag har det hänt ungefär ingenting. Jag har bakat chokladbiskvier och oreokex, haha. Massor av choko blev det. Lite trött är man nog efter att inte ha fått sova på hela veckoslutet, men bra går det ändå med Robin i hörlurarna :)
Hörlurarna, ja. Dem fick jag hemkörda här för en stund sen när de hade bilvit i bilen igår. Tillsammans med dem kom en update om vad som händer på stationen, alla vill tydligen ha en kopia av robinskivan från igår! Gulligt att alla där nu plötsligt har blivit Robinfans :D
Just nu är alla andra på Fiisus kompis födiskalas, jag blev hemma och bakade lite. Snart borde jag också gå ut med Ågren, det är fint väder så det blir helt skönt. Ikväll ska vi och äta till min gudmor, helt mystiskt hur jag aldrig brukar ha något att göra på veckosluten (eller bara inte orkar hitta på något att göra) och nu plötsligt har ett veckoslut gått utan att man har hunnit reagera. See you later, nu ska jag ut med Ågren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar