Sidor

måndag 5 mars 2012

Pakkasraja 2012

Förlåt för att ni antagligen inte ser något för att bildkvalitén är så dålig. Det tar ungefär fem timmar för vår dator med min telefons 3G att ladda bilder så att de ser fina ut... Som det nu dessutom antagligen inte syns står där nånstans att bilderna är Tommis. Det betyder att ungefär alla som använder dem kommer att dö. Jag också. Alla ska vi väl dö någon gång...

Helt normalt beteende.

Ledarnas spurgutält...

...och vårt superfina tält!

Vissa lyckades inte ens stå rakt på marken...

Titanic!


Jag och Dennis fösöker packa bilen. Med extremt heta mössor ;)

Jag ser fin ut efter att inte ha sovit och snökrigat en stund.

På grund av de där glasögonen blev jag kallad Petri Nygård en tid. Vadå? 

Jere leket tuff.

Pulkatävlingarna går fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar