Sidor

torsdag 8 mars 2012

Facebook...

Hela facebook är fullt med Kony 2012 och typ grattis på kvinnodagen. Jag orkar inte räkna dem. Båda två är superbra grejer, så jag ska inte klaga, men ingen kan liksom vara lite mera... Unik? Visstvisst Allus ‎"You can't live with them and you can't live without them. " Hyvää naistenpäivää ! Och samma på svenska... var ett exempel på lite mera originella grejer, men resten är typ bara "glad kvinnodag alla kvinnor". Idé att skriva något alls liksom?
En annan grej som ungefär made my day var en grej om Rescue Race. Den var helt otroligt överdrivet satsad och fick mej typ att skratta högt. Med tanke på författaren sätter jag nu inte hit den så att alla kan se... Dessutom var det googletranslatead till finska. Mina finskaskills blir sakta men säkert bättre, så till och med jag fattade det roliga med den :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar