Sidor

tisdag 6 mars 2012

Brandalarm

Så blev det lite dramatiskt idag också... Noot. Alla blev bara sura på att vi måste gå ut. Såklart hade den inte hänt något, automatalarm, men det var i alla fall på det sättet på riktigt. Oorganiserat så det räckte var det i alla fall. Jag fattar inte hur vi skulle överleva om det på riktigt skulle hända något.
Annors hände det inte så mycket, jag sydde nästan klart min OnePiece som nog blir helt najjs. Inte lika najjs som en riktig eller en Ziperall och jag kommer nog aldrig att använda den sådär när alla ser... Efter det hade vi lite bildkonst, jag tryckte några bilder till, två blev fina och en failade ganska totalt. Den blev typ gul-grå med röda fläckar och inte alls fin.
Ikväll blir det scouter, det känns som om jag inte har varit där på ett år. Senast typ förra tisdagen? Haha kanske det ändå inte var så länge sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar