Sidor

tisdag 20 mars 2012

Rellaboken väntar snällt

Prov imorgon om hinduism, buddhism, kinas religioner och naturreligoiner. Det kommer att gå fint...
Idag sydde jag klart min OnePiece, foton med telefonen blir ändå bara dåliga så jag tänkte ta med min kamera nästa vecka och fota. Alltså tar de minst en vecka tills det kommer foton hit, hehe. Jag kom på hur en fot ser ut och gjorde klart den också i bildkonsten. Bara för att få en ny uppgift, en skulptur av ett djur. Är jag den enda som inte alls gillar att göra med lera i skolan?
Efter det gick vi till Ninni, lekte att det var sommar och solade ute på hennes trappa, gjorde några enkkupapper (typ första gången någonsin jag gör läxorna med en kompis...), läste en Nallepuhbok och jaa det var ungefär det. Så måste jag gå hela långa vägen tillbaka till skolan för mitt utvecklingssamtal. Alla läraren tyckte att jag vandrar omkring för mycket och talar för mycket. Sant. Resten var helt jättepositivt, tacktack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar