Sidor

fredag 26 april 2013

Till solen

Väskorna packade och allt klart, i morgon på morgonen kommer jag inte att få sova halva dagen utan måste stiga upp och ta mig till flygfältet. Därifrån blir det sedan att åka via Sverige och chilla på ett hotell en dag och natt, för att sju på söndag morgon stiga på planet till Kreta. Där kommer högst antagligen att vara nästan trettio grader varmt!
Jag känner mig som en extrem hipster när jag i dag på dagen hittade pappas gamla Fjällräven Kånken i mitt skåp. En ryggsäck som någon gång för väldigt många år sedan har varit blå. Den fick åka ett varv i tvättmaskinen men ändrade inte färg för det. Nu är den full med grejer som ska med. Mest kemi- och matematikböcker. Vad kan vara bättre än en åttiotalsryggsäck att ha dem i?
Bloggningen blir högst antagligen dålig, men lita på att jag har det bra bland alla stränder, greker och solstrålar. Bara så ni vet tänker jag bli brun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar