Sidor

onsdag 17 april 2013

FBK

Jag har väl berätatt förut hur mycket jag tycker om min brandkår? För jag gillar den väldigt, väldigt mycket. Till och med dagens städ- och stegövning var rolig. Till och med att städa hela ungdomsavdelningen och springa omkring med tunga stegar som alla bara sa att man gjorde fel med var skoj. Min blogg blev ordentligt mobbad, men jag vet att ni alla mobbare läser den, hej på er. Jag vet att ni njuter av mina onödigt inlägg, speciellt de var ni får beröm. Ta åt er av mina positiva ord!
Vi funderade på vad vi skulle beställa, vad allt man kan brodera brandkårens logo på. Onepieces, väskor, skor... Möjligheterna är onändliga. Vi vill ju inte vara den kåren alla glömmer bort på sommarens läger. Om vi alla har onepieces är jag ganska säker på att alla talar om oss.
Jag måste ännu passa på att göra lite reklam för den här nyttiga, smarta och framför allt roliga hobbyn. Din chans att få vara med om det mesta som är värt att vara med om är nu. Kom med oss, till Grankulla FBKs ungdomsavdelning. Ni är mer än välkomna. Berätta till mig så fixar jag ned er. Det är också ett sätt att hjälpa mig, jag belönas tydligen med en prinsessa och halva kungariket om jag lyckas få med någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar