Sidor

söndag 7 april 2013

Gissa vad?

Vet någon varifrån jag bloggar? Vet någon vad annat jag tänkte säga? Antagligen inte.
Jag bloggar från, det här blir en chock, mitt eget rum! Jag brukar aldrig göra det, och om jag gör det så är det bara eftersom någon irriterar mig på husets alla andra (bekväma) platser. Men nu har jag lagat om mitt rum totalt, städat bort alla andras grejer ur det, städat alla skåp, lådor och hyllor och flyttat in lite nya grejer. Jag har fört ut miljarder av påsar med skräp, gett kläder till min syster, funderat på vad jag riktigt ska göra med det här rummet... Jag kom fram till att jag behövde ett bord, åkte till ikea med pappa och fixade det, flyttade in det plus en lampa och vår gamla iMac hit. Snyggt och bra blev det.
Visst finns det ännu kvar grejer att göra, jag tog ner allt jag hade på väggarna för att göra om det snyggare... Jag har ett par ramar som nu står lutade mot en vägg men som ska få i sig massor av foton. Om någon känner att den har ett foto som absolut borde vara på min vägg, skicka det till mig! Det kommer att bli sjukt fint bara jag väl har tid, lust och energi att leta fram foton och få dem lagade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar