Sidor

lördag 13 april 2013

Fråga Ninni vad som helst

Jag sitter hemma och är ledsen för att ingen vill vara med mig, men jag har en känsla av att någon nog tänkte hitta hit bara den får tillräckligt lite att göra. Lite liknande som här någon dag när jag satte mig och skrev frågor till Ninnis frågeinlägg. Hon säger att hon inte ännu tänker svara på dem. Jag är säker på att hon inte alls kommer att svara på alla mina frågor. Hon uppmuntrade mig också att göra reklam för hennes frågeinlägg, så här kommer dagens reklamstund.


Finns det något du alltid har undrat över? Något som håller dig sömnlös på nätterna? Till exempel varför Ninni har en så ful hatt på sig på bilden? Undrar du varför jorden är rund, vad som är meningen med livet, vad fem gånger sju är? Funderar du på något om personen som kallar sig Ninni och har en så fånig bloggadress som utannormaladress.blogspot.com? Håller någon fråga om henne och hennes liv dig i ständig spänning? Eller är det något du vill veta om mig men inte vågar fråga mig? Din chans är nu! Hon håller frågestund på sin blogg, men var beredd på att det inte varar länge. Det är ett unikt tillfälle som inte får missas! Skynda dig in dit och skriv frågor tills fingarna blöder. Här är platsen var allt händer. 

1 kommentar: