Sidor

onsdag 3 april 2013

Inspiration

Min sista lektion gick ut på konditionstester. Jag var sämst i vår klass i alla utom ett, vighetstestet. Det var bara för att många av pojkarna var så dåliga att de inte alls fick ett resultat. Men jag deltog i alla fall, och var inte så rädd för testerna att jag skippade dem. Det är jag nästan stolt över. Mina resultat är inget att vara stolt över, jag fick nästan inspiration att börjanträna för att inte vara sämst nästa år. Bara nästan, jag är innerst inne ändå helt för lat för det. Tror jag i alla fall.
Det som jag däremot fick inspiration till när skolan slutade så tidigt som halv ett var att gå till ett bibliotek. Jag var för lat för att fara till Sello vilket jag ångrade en aning när jag började kolla på granis bibbas hyllor och kom fram till att det är ett väldigt dåligt bibliotek. Jag hittade ändå ett par böcker, och fick också inspiration att lära mig engelska. Med hjälp av den här boken.
En annan sak jag hann med var att göra det första steget i att igen börja spela gitarr. Jag har många gånger varit smått ledsen att jag slutade och bestämde mig alltså nu för att börja igen. Bara att fixa en gitarr och vänta på att den jag talade med ringer och berättar vad han hade tänkt, alltså. Jag får väl hoppas att den inspirationen håller i sig.
Nu tänker jag använda resten av dagen till ungefär klockan sju till att ligga i soffan, tycka synd om mina stackars muskler som kanske blev smått överansträngda (jag vet att mina muskler är patetiska) och läsa. Ha en kul onsdageftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar