Sidor

tisdag 16 april 2013

Dagens roliga länkar


  • Studieliv är vad jag nu har använt en stund till. Antonia berättade att en våra favoritmänniskor från Drakan är med, vad kunde jag då annat göra än titta på det när jag ändå inte har något bättre att göra. Mitt internet är egentligen lite för långsamt för att titta på något från Arenan, och ungefär två minuter av halvtimmesavsnitten är på riktigt roliga, men ändå. 
  • Den här nyheten. Jag satt på en modersmålstimme och sökte reda på något jag behövde till min uppsats, googlade Anne Frank, den här kom upp och alla undrade varför jag satt med en bild av Justin Bieber framför mig. Det är länge sedan det var en Biberfri dag i vår skola tack vare att han kommer hit nästa vecka, men aldrig förut har jag på något sätt deltagit i något som har med den personen att göra. Den nyheten gjorde inte heller sätt min bild av Justin något bättre. 
  • MATOFADO GENTLEMAN! Om någon missade det. Vår medialärare visade videon åt oss i dag. Jag gick omkring med den här smått irriterande sången i mitt huvud resten av dagen. Dåligt, dåligt, men videon kanske får någon att i alla fall bli glad över att den inte tvingas titta på sådant i skolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar