Sidor

tisdag 2 april 2013

Inte så positiv

Jag hade en sjukt bra dag i dag. Den började med en sen morgon och solsken, fortsatte med väldigt efterlängtad skola (bara jag som blev trött på påsken?) och helt trevliga lektioner. Jag väntade på en buss i solen, hoppade på den för att komma till pojkvännen, var där ett par timmar och väntade igen på min (försenade) buss. Det störde för solen sken. Jag kom till mitt scoutmöte, orkade genom en för stor del av en dålig film och gick sedan ut och hem. Solen sken inte mera. Jag kom hem, upptäckte hur orättvist behandlat mitt rum är, det används som en avstjälpningsplats för alla grejer i hela världen min familj inte vill slänga men inte heller använder. Jag blev sur. Och är det fortfarande.
Där ser man vad lite ljus kan göra. Nu tänker jag läsa lite, sova och hoppas att min kompis solen skiner igen i morgon när jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar