Sidor

lördag 2 juni 2012

Vad är en bra blogg?

Det är vad jag har funderat på den senaste tiden. Den här bloggen är inte den bästa. Alla har också så olika åsikter att det är lite svårt... Man kan inte göra alla glada, det är helt omöjligt. Det går inte att göra alla glada med något man gör, vare sig det handlar om att bestämma färg på en vägg, berätta en saga eller skriva en blogg. Så långt tror jag att alla är med mig.
Nu kom vi till den svåra delen. Vad skulle göra just precis dig glad? Jag skulle kunna blogga om precis vad som helst som jag är intresserad av. Vilket egentligen är förvånande många saker. Eller skulle det vara bäst om jag bara är tyst? Det är egentligen inget alternativ, det är du som får sluta att skriva in jaccasblogg.blogspot.com i den där rutan högst upp i din browser om det är din önskning. 
Alltså. Jag kommer ändå inte att kunna blogga på samma sätt eller i samma stil som nu på sommaren, det är ganska omöjligt av många olika orsaker. Mest för att det inte händer något (vilken stor skillnad från nu!), också för att jag inte kommer att sitta framför datorn hela tiden. Jag tänkte inte skriva precis ingenting hela sommaren, så nu får ni bestämma. Vad vill ni höra om? Skriv en rubrik åt mig, ett ämne eller egentligen vad som helst. Jag lovar att skriva mera eller mindre om det. Kom ihåg att ett dumt ämne får ett dumt inlägg!

1 kommentar:

  1. Ja vill läsa ett inlägg om varför du gör allt va du gör. (<: Lycka till fjant;)

    SvaraRadera