Sidor

tisdag 12 juni 2012

I grani

Det blev en tur till stan idag, pappa skulle göra något här. Jag fick träffa min kära vän duschen, ni vet inte hur mycket man kan längta efter den. Jag hade varit fyra dagar på lande... Kanske jag klarar mig bättre sen när det går att simma utan att frysa ihjäl.
Smart som jag är tog jag med min kamera och tänkte vara snäll och dela med mig av mina bilder till världen. Tror ni att jag tänkte på att kamerasladden också behövs? Nej, den ligger snällt i en låda uppe på vinden vid min säng på lande. Vackra bilder var det, i något skede får ni väl se.
Annat har jag inte att berätta. Jag hoppas att mamma kommer hem före vi far igen så att jag får typ femton kilo choko att ta med mig till lande. Jag ska också försöka hitta lite kläder som har varit försvunna ungefär sedan sommarlovet började. Vart försvinner de? Hur kan man lyckas med att tappa bort kläder av alla saker? Jag vet inte hur det är med er, men jag brukar inte antingen ha med mig massor av extra kläder jag lämnar efter mig eller ta bort de kläderna jag har på. Klart att man någon gång kan tappa något, men jag börjar misstänka att det bor ett monster i vår tvättmaskin som kommer och äter upp mina kläder just precis när jag vill ha dem.
Tack och hej, vi ses igen. Om inte tvättmaskinsmonstret äter upp mig också när jag söker efter mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar