Sidor

torsdag 7 juni 2012

Hälsosamt

Första dagen på sommarlovet jag var med någon riktig människa förtjänar ett blogginlägg.
Dagen började på mcDonalds med Lina och Antonia. Hälsosamma från första början som ni ser. Eller, före det här hade jag varit på en sjuuukt lång promenad med Ågren. Kanske det ändå inte var så farligt.


Sen hem till mig och baka chocolate chip cookies. Mera om dem i förra inlägget. Vi bara allmänt chillade, Antonia fick oss alla att sjunga på Egon igen... Ingen av dem hade någon aning om vem Björn Rosenström var, personen bakom Egon och massor annat, så det var vad vi lyssnade på. Saken blev inte bättre av att jag under min hundpromenad hade hunnit lyssna igenom hela hans nya skiva. Vad gör man inte för sina vänner?


Det blev lite hängande i centrum. Vi kunde inte bestämma vart vi skulle fara. Lina for hem, jag och Antonia till Tiimari, och så kom alla till Mäntymäkis gård. Plus Ninni och Matilda. Där lekte vi stoj, jag måste såklart vara helatiden... Är man dålig på det får man väl skylla sig själv.



Jag lyckades också lämna min kamera där. Efter att ha varit hos Antonia och frågat hennes lite förvånade bror om hon var där, så hittade jag kameran hos Lina. När ingen svarar i sin telefon får man lite extra motion... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar