Sidor

tisdag 26 juni 2012

Till Syndalen!

Jag ska alltså på läger här om ett par dagar, fbk-läger i Hangö. En av sommarens höjdpunkter! Jag får se alla människor från förra året, vara med andra personer än vanligt, göra roliga saker, vara på stranden (om det inte tänkte regna...) och bara leva lägerliv, vilket är det bästa som finns.
Eftersom jag faktiskt tror att ingen är så intresserad av mera förklaringar om hur roligt det kommer att bli, hur roligt vi hade förra året, mera detaljerat prgram, hur roliga människor där finns och så vidare kanske jag slutar här. Naturligt nog blir det inte mycket till bloggning, ett par tidsinställda eller från telefonen kanske jag hinner med. Tänkte bara berätta det här så att ingen tycker att jag är tråkig, död, har tappat inspirationen eller något.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar