Sidor

torsdag 21 juni 2012

Skattjakt

Jag gick på skattjakt i mammas skåp och hittade massor av bra kläder! Skrämmande att hennes byxor passar på mig... Pappa höll också på att städa sin garderob och höll på att slänga sin fuck google, ask me t-skjorta så jag måste såklart adoptera den. Inte för att man kan ha den på civiliserade ställen, den får väl bli pyjamas eller något.
Tidigare på dagen var jag i Iso Omena med Hellu och köpte en kratta (det kommer att få sin förklaring). Plus lite onödiga och mindre onödiga grejer, jag tror inte att någon på riktigt vill se så det får väl vara.
Mamma hade hämtat sushi till oss, jag har dessutom hållit på och pysslat med eget sushiris och skalat ingefära till egen gari, vi kommer att få så mycket sushi imorgon att alla femton personer exploderar. För då blir det ekenäs skärgård, midsommarfirande, bastu och annat kul.

1 kommentar: