Sidor

söndag 3 juni 2012

Igelkott

Jag har köpt en igelkott. Jag tänker inte ens fösöka ta en bild med datorn. Den är söt, liten, av silver och hänger i ett halsband. Bara jag samlar energi för att hämta kameran, fota, gå till andra datorn och ladda upp en bild så kommer den väl. Då kommer också en bild på en av chokokakorna jag lagade åt Lindas familj. Den glasyren är det bästa som har hänt mig det senaste dygnet.
Annat som har hänt mig det senaste dygnet är att jag åt grillad mat och nypotatis tills jag sprack, jag var till Fiskars var jag hittade min igelkott, jag var till Ekenäs och hälsade på mommo och moffa (var jag hittade typ en miljard kilo rabarber!) och så kom jag hem. Så landade jag framför datorn och där blev jag. Jag lyckades på samma gång lova att blogga i Rebeckas blogg ungefär hela nästa vecka. Hon ska på skribaläger och alla hennes läsaren måste ju också ha något intressant att läsa om. Det är inte min blogg så jag kan inte skriva vad som helst, men det ska bli helt intressant att skriva i någon annans blogg någon gång också.
Om ingen berättar vad den vill att jag ska blogga om kommer jag själv att hitta på otroligt konstiga ämnen. Eller låta min familj göra det. Det blir helt garanterat inte lika bra som om ni säger era åsikter. Förra inlägget om ni kommer ihåg..?

1 kommentar:

  1. Okej, eftersom det var vår deal för att du sku blogga på min blogg så ska jag väl skriva en kommentar! :)
    Nå t.ex.
    - mycket bilder, också på dig själv:DD
    - dina bästa klädtips? x)
    - berätta liksom saker man inte visste om dig
    - pinsammaste sakerna du har gjort;)

    jaa nåt sånt:))

    REBECKA

    SvaraRadera