Sidor

fredag 8 juni 2012

...och hejdå

Idag far jag till lande. Där blir jag så länge jag har lust. Mamma blir kvar här och jobbar så om jag tråkas ihjäl tar jag väl bussen tillbaka hit. Inte för att man egentligen kan göra så mycket mera här... Alla som jag känner, feel free att komma och hälsa på. Ring nu och kolla att jag är där först...
Om någon har lust att veta, mina sommarplaner kommer här:

  • Lande nu, tills midsommar tror jag. Om jag inte som sagt bestämmer mig för att komma till grani i något skede.
  • Midsommaren blir antagligen på samma ställe som det har varit i evigheter, med familjekompisar. Brukar vara helt skoj!
  • Lande i en vecka till, eller shopping här. Kanske båda två.
  • FBK-läger i Syndalen, Hangö. Ska bli kul!
  • Sverige tror jag, i en vecka. I tält...
  • Lande igen ett par veckor.
  • SCOUTLÄGER!! Också det blir kul.
  • Kanske lande, kanske här, kanske någon annanstans i två veckor. Så var det sommarlovet slut.
Det kommer att bli massor av glass, jordgubbar, simturer, båtåkning och annat somrigt. Bloggning blir det väl lite då och då, iPaden är i alla fall med och kanske också någon dator. 3G där är ungefär världens långsammaste, men det går om man riktigt vill. Bilder blir det lite dåligt med från iPaden, och den är inte världens trevligaste att skriva långa och meningsfulla inlägg med. Inte för att jag brukar göra det så ofta med datorn heller... Ett eller annat meningslöst inlägg blir det säkert.
Med de här orden säger jag hejdå. Ha det bra, ät glass, bränn dig i solen, bli uppäten av myggor, sitt uppe halva nätterna ute på gården och NJUT. Bara för att du kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar