Sidor

onsdag 6 mars 2013

Muffins

Köket är platsen jag befinner mig på, min bakningsinspiration kom verkligen tillbaka. Jag har huvudet fullt av planer på vad jag ska göra. Just nu blir det chokladmuffins med pepparmint och pepparmintfrosting, jag är inte helt säker på om det var en bra idé till just vårt elevcafé men det får nu duga... De kommer nästan säkert att bli några av de godaste muffinsarna jag någonsin har lagat men vet inte riktigt om resten av skolan ser på det på samma sätt. Mörk choklad brukar inte gå hem hos alla.
Jag gillar idén med elevcafé, jag får baka, vi får pengar, resten av skolan blir glad. Just den hår gången går pengarna till en resa till Sverige vår bildkonstgrupp ska göra på hösten. Det här är skoj och det ska bli skoj, allt är perfekt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar