Sidor

fredag 22 mars 2013

Evangel cathedral

Jag har en känsla av att jag just hittade något speciellt. Titta själv, här är en länk. Det här är den länken, om du ska kolla en enda länk i hela min blogg så ta den här. Låt den ladda, skippa fast introt eftersom det ändå inte var det bästa, och bli förvånad. Kanske inte så snyggt gjort, men idén är otroligt bra. Att det blir lite för mycket gör det nästan ännu bättre.
Jag får nästan lust att skriva en facebookstatus för första gången på år. Så här ska kyrkorna göra! Den här kyrkan kanske till och med skulle få mig religiös. En kyrka som välkomnar en till sin hemsida med ett gitarrsolo måste vara fantastisk.
Jag råkade visst fastna vid google och hittade den här, så där som fortsättning på mitt kyrktema. Jag vill ha mitt bröllop i en uppblåsbar kyrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar