Sidor

lördag 2 februari 2013

Kakor och mera kakor

Massor av nya recept på min andra blogg! Det hann bli en del kakor under veckan som gick, kakor som min familj och vår skolas elevkårsstyrelse fick njuta av. Gott var det! Idag fick vi nog av kakorna och det blev istället tranbär med kolasås till efterrätt, en annan, mycket enklare och snabbare favorit. Nu är mitt hår trevligt kladdigt. Jag fattar inte hur jag fick kolasås dit, det är inte som om jag stoppar ner ansiktet i skålen med efterrätt...
Ja-a ni. Vad annat? Om en timme börjar melodifestivalen, något som för allt i världen inte får missas. Det är ju årets höjdpunkt, typ. Kanske inte, men tillräckligt för att jag ska bli sur om någon hindrar mig från att titta på det. Musik är ju alltid kul. Speciellt svensk melodifestivalspop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar