Sidor

onsdag 27 februari 2013

Vinterledsna människa blev glad

Solen skiner, min rock kändes onödig sista lektionen som var ute och all trötthet försvann. Där ser man vad lite sol kan göra. De promenader jag har använt se två senaste timmarna till har varit trevliga, och när jag kom tillbaka till skrinnskoplanen var resten av klassen skrinnade köndes det som sommar med allt ljus och all värme.
Jag gillar sol. Den här vintern har varit helt hemsk just för att jag inte kommer ihåg mer än en solig dag. Om det äntligen börjar bli vår är jag gladast av alla människor i hela världen.
Snart ska jag ge mig ut på ännu en promenad till brandstationen, var jag tänkte vara resten av dagen. Det blir läger på fredag och tydligen finns det massor av grejer som ska fixas före det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar