Sidor

måndag 18 februari 2013

HIMYM

Det känns redan nu smått pinsamt att skriva det här inlägget men när jag en gång har börjat måste jag väl fortsätta...

Det jag skulle göra var erkänna att jag fastnade totalt. I den här serien. Visst har jag kollat lösryckta avsnitt ibland, men aldrig så att jag skulle på riktigt titta på varje avsnitt eller anstränga mig för att följa med. När jag hade planerat in ett sportlov utan några planer lånade jag som sagt några säsonger HIMYM av Lina... Vääldigt många avsnitt senare kan jag inte säga något annat än awesome, vilket dessutom måste vara det mest använda ordet i den serien. AWESOME! Tack vare det här blir också det här sportlovet legen... wait for it... dary.
Jag trodde aldrig att jag skulle skriva ett blogginlägg som det här, men någon gång måste väl vara den första. Nu ska jag fortsätta döda hjärnceller, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar