Sidor

tisdag 5 februari 2013

Runeberg

Bleka och apatiska, ungefär sådana som jag blev efter att jag slutade försöka hitta på något att göra. Men så mycket godare än de som man köper i butiken. Receptet dyker förmodligen strax upp på sockermonstrets.blogspot.com! 
Det hann bli en del runebergstårtor idag. Min kära vän Ninni tyckte att jag var elak som plågade henne med att för det första gå till mig (det förstår jag att kändes hemskt), och sedan placera mig själv i köket och laga runebergstårtor. Hon påstår att hon äter helt för mycket. Och att hon inte ville komma till mig för att då skulle hon äta. I och för sig hade hon rätt. Hon åt rätt så många av dem. Jag skulle ändå säga att jag åt flera...
Bloggningen har visst blivit lite halv, brist på inspiration och annars bara att det känns trevligare att stirra in i en vägg än att skriva något ointressant som många ändå kommer att läsa bara på grund av att de har tråkigt är orsakerna. Kanske jag borde börja blogga på vers för att få det lite annorlunda. Inspirerad av rubriken som ni ser. Så att de som lever på denna jord om ett par hundra år får äta Jannicabakelser. Det skulle ju nog vara helt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar