Sidor

fredag 15 februari 2013

Level up


Min enda åtta är numera borta från betyget, nästa mål är väl att få bort niorna också. För finskanian fick jag glass. Fint betygsbelöningssystem vi har i den här familjen. Dessutom får man tydligen glass om man skriver finskaprov utan ett enda fel.
Idag lärde jag mig också att dansa vals. Eller lärde och lärde, jag skadade nog den jag dansade meds tår ett par gånger. Jag kände mig ju nog lite dålig efter att ha kollat på 95:orna som dansade i en timme och sedan inte ens klarade av den simplaste av dem ordentligt, med en person som försökte lära mig. Kanske jag lär mig det någon gång i mitt liv, det kan väl också vara nästa mål.
För att klara av den här nivån ska jag alltså ha 10.0 som medeltal och lära mig dansa vals. Det kommer att ta ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar