Sidor

söndag 20 januari 2013

Tillräckligt med socker så blir alla söta och glada



Jag upptäckte att jag hade väldigt mycket kakor kvar, så jag passade på att bjuda in Lina för lite Londonplanering och massor av kaka. Ninni fick också följa med på allt kakätande, och ännu finns det kvar massor av åtminstone en av kakorna... Vi åt av dem tills vi sprack. De var ju så goda. Min personliga favorit var kolapajen med tranbär, chokladtårtan var precis som man kan förvänta sig (chokladig!) och innan jag hann få av mangocheesecaken hade hallonsåsen tagit slut. Det var en stor sorg, för utan hallonsåsen är den inte alls lika god. Ni kan förbereda er på en total receptattack här om en stund. 

 Efter några gram socker för Ninni tyckte hon att hon behövde något surt. Tranbär. Hon bestämde sig för att sockra dem, spillde ut socker i soffan var vi satt, städade bort det och satte det i min säng. Tack för det.
Inte så säker på om det är en kaka eller en bebis... 
Jag tänkte inte äta kaka på en stund efter det här. I alla fall inte före imorgon.

1 kommentar:

  1. Heei, om jag putar med magen så mycket det går, så är det en självklarhet att jag visar att jag ätit för mycket. Och jag skulle uppskatta om du tog bort/bytte ut bilden...

    SvaraRadera