Sidor

tisdag 8 januari 2013

Blä.

Jag lyckades på något sätt fixa en mysig ögon-någonting-inflammation, ingen aning varifrån den kom men plötsligt bara fanns den. Den förstörde min eftermiddag eftersom jag inte hade lust att göra något annat än fixa det men ändå inte hade så bråttom. Och så för mig som är en lycklig person som aldrig har haft behov av att stoppa in grejer i mina ögon är det inte heller kul att sätta det någonting (exakt så oidentifierbart är det) som hjälper i mitt öga. Eller borde hjälpa, hittills har det inte gjort något annat än förstört min syn så att jag inte alls ser så bra som jag brukar.
Efter det här otroligt uppmuntrande inlägget lämnar jag er med den här filmen. Jag påmindes om den tidigare idag när jag försökte komma fram till om en film jag och Ninni gjorde på sommarens läger finns någonstans var man kan se den. Det finns den inte, till allas stora sorg, och till allas ännu större sorg fanns den här filmen. Och många andra.
Ännu en video till allas glädje fick komma med i det här inlägget! Tyvärr måste ni trycka på en länk för att komma dit, närmare bestämt den här. För att youtube och blogger inte klarar av att samarbeta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar