Sidor

måndag 7 januari 2013

Första skoldagen för den här veckan

Jag tänkte bara berätta vad som regnade ner från himlen på mig idag.



Linda heter den skyldiga personen, och det var en sen julklapp som föll ner på mig när jag satt utanför mattaklassen och surade på grund av trötthet. Vad har jag gjort för att få julklappar som den här? Lite för högt sagt min åsikt om religion lite för många gånger? Av de tio sidor jag har läst har det sagt kanske femton gånger att gud inte finns. Jag måste väl ta mig förbi förorden för att få veta varför. Dessutom påstår boken att den ska få mig att se på religion som något ont. Är inte det lite att överdriva?
Jag hittade just en överraskande stor del av en glasskaka jag gjorde på jullovet i frysen och tänkte nu sluta tära på jordens resurser med att 1) ha kvar den i frysen 2) ta slut laddningen på den här grejen jag bloggar från så att jag måste ladda den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar