Sidor

fredag 21 september 2012

Veckoslut



Ett par dagar tills man ser de här människorna igen. Jag har först nu insett exakt hur bra facebookgrupperna är, man kan sätta vilka foton som helst dit som man ändå inte vill dela med hela världen. Som våra alternativa klassfoton med duckfaces och seriösa miner... Linda och Ninni gör ett projekt om vänskap som är fullt med bilder på vår klass. På engelska. Jag satt idag filosoferade i en timme, om vad himlen är för mig, två sidor i mitt häfte. På engelska. Vi får göra ungefär vad vi vill ännu några lektioner, det måste bara ha något att göra med vänskap på något sätt. Vilket betyder att man kan göra vad som helst bara man har en tillräckligt bra förklaring. 
Ikväll ska jag ännu till Vive med scoutfamiljen och blir där övernatten. Kommer som alltid att bli roligt :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar