Sidor

söndag 16 september 2012

Ett inlägg var vi tackar Molgan

Linda har tydligen självförtroendeproblem eftersom hon kallar sig själv för molgan. Eller så har hon superkrafter och kan bli osynlig när hon vill. I alla fall var hon snäll och satte lite bilder på sin blogg så att ni, kära läsaren av min blogg, också kan få se. 




Tack också för att jag fick vara hos dig och se på en av de sämsta filmerna jag någonsin har sett. Den var så otroligt dålig och pinsam att man inte kunde göra något annat än skratta. Där satt jag, Linda, Lina och Hellu alltså sedan i Lindas hemmabio, åt kex och popcorn, alla med helt för lite sömn från igår och skrattade åt dåliga filmer. Joo. Nu ska jag avsluta kvällen med hallonglasskaka och lite hobbitläsning, lite skolarbete måste jag ju också hinna med...
Jag älskar blogger för att den inte vill publicera inlägg då jag vill. Om allt skulle ha gått som jag ville borde det här ha publicerats ungefär klockan tio igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar