Sidor

tisdag 11 september 2012

Kaka




Idag har jag orienterat, vilket betyder orienterat lite och ätit korv hos Linda, spelat badminton med Ninni, vilket gick mycket bättre än vad jag någonsin kunde tro och zumbat lite. Aktiv sportdag jag vet.
Jag har träffat Emil, varit till Kakkugalleria med hela jävla familjen (scoutfamiljen såklart!) och ätit kaka tills jag sprack. Det var så gott! Jag måste också börja laga lite mera kakor än vad jag gör, inte bara samma gamla tråkiga chokladkakor och muffins. Kakkugalleria rekommenderas verkligen om man har 11.50€ extra och inte har något emot att satsa det på så mycket kaka man kan äta under 2 timmar...
Mina chocolate chip cookies till elevkårsstyrelsemötet imorgon är i ugnen, jag har träffat massor av de personer jag tycker mest om idag och min mage är ännu också, efter många timmar, full med kaka. Livet är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar