Sidor

måndag 17 september 2012

God natt.


Jag skrev just en två sidors hälsokunskapsläxa. Intressesmurfarna hoppar. Enda orsaken till att jag bloggar är att det ännu är sjuttio sidor kvar i min bok, jag ska ha sex stycken läsdagsboksanteckningar om den boken skrivna på onsdag morgon, jag har tyskaprov imorgon och borde lära mig typ hundra ord som jag behöver för att starta ett företag. Jag har inte haft så här mycket läxor på jag vet inte hur många månader. Eller år. Photobooth är typ det roligaste som existerar just nu. Tillsammans med bloggpauser.
Ännu bara för att jag ska få citera Ninni, här är något hon skrev på facebook för 29 minuter sedan. "sitter här och panikskriver en läsdagbok, övar på tyska prov och försöker febrilt lära mig ord jag (inte) behöver kunna för att bli företagare. ser ut att bli ännu en sömnlös natt..."
Jo. Varför behöver man skriva egna statusar när man har vänner som gör det för en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar