Sidor

söndag 2 september 2012

Höst

Är man efterbliven så är man... Det är ju redan den andra.

Augusti är slut. Nu blir det kallt och vinter. Mörkt, regnigt och otrevligt. Det kan också bli trevligt och mysigt med gula löv och fint höstväder, det vet jag inte. Sommar blir det i alla fall inte igen på många månader.
På fredagen tittade jag på film och åt massor med godis. Jag kom också framåt några kapitel i min bok, det är jobbigt att skriva varje gång man har kommit tjugo sidor framåt. Igår var det Viktors konfirmation, helt roligt när jag för en gång skull kände någon som var där. Juni sprang omkring och berättade till alla Viktors kompisar att "ni ska int vara rädda fö Mårran, fö de e bara en historie" och tyckte att de var världens bästa kompisar när de orkade svara åt henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar