Sidor

lördag 15 september 2012

Älskar min klass

Jag hade glömt hur roligt man kan ha med flickorna i min klass. Jag är aldrig med alla på samma gång utom i skolan och där är det ändå ganska annorlunda. Nu låg vi hela natten i Ninnis källare och tittade på film, åt helt för mycket allt möjligt gott tills alla mådde illa och pratade. Tre kameror fanns där så när någon i något skede bestämmer sig för att världen kan få se lite bilder kan jag ladda upp dem.
Helt som man kunde gissa hade vi helt för mycket mat och det slutade ungefär med att vi idag på morgonen satt och åt sushi och glass som morgonmål. Inte för att det är något fel på det!
Roligt var det, och det var nog värt den tröttheten som nu när jag inte har något att göra håller på att döda mig... Det är nog underbara traditioner vi har med vår halva av klassen, redan igår började vi planera när vi ska göra om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar