Sidor

måndag 17 september 2012

Puuttuva palanen

Det här börjar bli lite pinsamt. Men Robins nya sång kom ut redan för några dagar sen. Nu har jag haft den på repeat sedan jag kom hem. Linda påminde mig så vänligt om att filmen om honom borde komma i december. Oberoende av hur pinsamt det här är så är ju Puuttuva palanen ganska mycket bättre än de tidigare sångerna. Och förlåt mig så mycket Robin, men texten? "Mun sydämesta puuttuu palanen ja se on sun näköinen"? Resten av den är ungefär lika rolig, när jag hörde den femtonde gången och började lyssna på texten satt jag ungefär och skrattade högt. På något sätt blir allt från bloggande och lyssnande på halvdålig musik till att städa bort allt onödigt ut väskan när det finns riktigt mycket prov, läxor och projekt att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar