Sidor

torsdag 20 september 2012

Fötter

Jag satt just och läste Mimas fotblogg. Efter det fick jag tråkigt och kollade statistiken på min egen. Där fanns inget konstigt utom något som fanns på den listan var man kan se vad folk har googlat för att komma till min blogg. Där fanns orden "bloggar snygga fötter". Har jag någonsin bloggat om fötter?
Bättre sent än aldrig, jag ska väl ge dem som kommer till min blogg efter att ja googlat fötter något att vara glada över.
Här är mina fötter. Söta och fina och just lagom stora. De har varit med mig på många promenader och resor i mitt liv och varit med om mycket spännande saker tillsammans med mig. Ganska naturligt eftersom de sitter fast på mina ben. De har haft massor av små sår som jag har utsatt dem för och jag har inte alltid brytt mig så hemskt mycket om vad som händer med dem. De har varit svarta och röda och blåa och jag vet inte vad, men de har ändå klarat sig och just nu mår de bra och är glada.
Med de här orden säger mina fötter (och mina händer, ögon och hjärna) hejdå och går och ägnar ännu en stund av sitt liv åt finskan.

4 kommentarer:

  1. Nämen va härligt att du inspireras av bloggen till ett helt inlägg! :D

    SvaraRadera
  2. fina fotsulor! skulle vilja slicka dom

    SvaraRadera
  3. Härligt sexiga fotsulor. Skulle gärna slickat dom��

    SvaraRadera
  4. Hej, finns det möjlighet att jag kan få din mail? Hade gärna velat ställa några frågor till dig :)

    SvaraRadera