Sidor

söndag 9 september 2012

September = höst... INTE

Mumin! 


Tydligen hade Juni inte lust att bli fotad...

Jag lyckades ha ett riktigt somrigt veckoslut ännu nu i september. Det var inte ens så mycket kallare än resten av den här sommaren, tio grader istället för femton... Vi åkte som sagt ut med båten, jag satt i solen och åt morgonmål och det kändes som sommarlov, åt glass, grillade och lyckades till och med vara ute i solen en stund. Helt skönt med ett veckoslut där också. När man väl är där så finns det inte så mycket annat att göra än gilla det, att njuta av det. Jag har ännu aldrig varit med om att jag skulle ha ångrat att fara dit, att jag ännu där har velat fara hem. Jag tycker helt enkelt om vårt landehus, jag tycker om att vara där. Så länge det inte blir för mycket. När jag bara hann vara där ett par veckor på sommaren är det roligt att fara dit också några veckoslut.
Bra dagar var det, och inte blev de sämre av att jag upptäckte att Drakan kommer i repris! Jag och Lina talade just om att det skulle vara roligt om det skulle komma igen, och vår önskan gick i uppfyllelse. Förlåt mig, men jag tänker inte göra något med någon mellan 18.30 och 19.00 på söndagskvällar tolv veckor framåt. Jag ska se alla avsnitt jag lyckades missa förra vintern, och eftersom jag inte har någon aning om vilka det var måste jag se alla. Tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar