Sidor

måndag 10 september 2012

Snygga naglar

Efter att ha suttit på kotipizza en stund och ha varit halvt äcklad av pizzan som alla andra åt så skulle Ninni träffa Matte. Jag kände mig ensam och lyckades på något sätt komma med dem. Det slutade med att Mattes tånaglar var ljusröda. Jag hoppas att han glömmer bort det och far på sina nästa vattenpoloträningar med lackade tånaglar! 
Annars var det en helt bra måndag. Det kan ju ha något att göra med att min kära telefon inte hade lust att väcka mig och mamma kom 45 minuter efter att jag borde ha vaknat och undrade varför jag sov. På något sätt hann jag hur bra som helst och hade nästan mera tid än vanligt. Hur det går ihop har jag ingen aning om. Till och med keramiktimmen jag just kom hem från gick bra, något som inte har hänt på jag vet inte hur länge. Jag brukar sitta där och klotta med leran och inte klara av att göra något ordentligt, men inte idag. Ingen aning om det hade  något att göra med mina extra minuter sömn eller om det var något annat, men något så sällsynt som en bra måndag var jag i alla fall med om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar