Sidor

lördag 29 september 2012

God morgon


Juni väckte mig med att leka spöke. Hon kom alltså in i mitt rum med en påse på huvudet och ropade buu tills mamma kom och tog bort henne efter fem minuter. Så surade hon för att jag inte hade blivit rädd.
På torsdagen var det först tävlingsövningar hela kvällen, i ösregnet. Det fanns ungefär fem torra kvadratcentimeter på mina kläder efter det. De fanns på mina fötter, jag hade ju stövlar på. Lina och Ninni kom hit övernatten, för det var dagsverke igår! Alla for iväg till Fazer var vi åt choklad hela dagen. Jag var stolt över mig själv eftersom jag har lärt mig att inte äta tills jag mår illa. Lina och Ninni satt nog och mådde illa i bilen påväg hem, medan jag mådde hur bra som helst. Något har jag lärt mig efter att ha haft hur mycket godis som helst här hemma hela tiden och varit där på Fazer några gånger.
Där så redigerade vi bilder. Det blev roligt när vi alla hade fått i oss tillräckligt mycket socker för att skratta åt ungefär allt. Vi fick också gå till lagret och allt möjligt annat skoj. Som om det inte skulle räcka så fick vi med oss tillräckligt mycket godis för ett halvt år framåt.
Igår var jag sedan halvdöd efter att inte ha varit hemma utan att ha massor att göra på nästan hela veckan, så det aktivaste jag gjorde igår kväll var gick ut med Ågren när alla andra var på cirkus. Helt skönt med en sådan kväll också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar