Sidor

onsdag 12 december 2012

Tillbaka

Jag hade tydligen inte bloggat på så länge att pappa undrar om jag har ångest och systern klagar. Hittills har ingen annan än min familj klagat  men kanske bäst att jag aktiverar mig själv och börjar blogga odrdentligt igen...
Min skola har varit så vänlig och skaffat massor av galaxytabs och annat trevligt. När mattaprovet var klart fick jag en sådan att leka med. Efter att ha upptäckt att den trots allt inte är så spännande och efter att jag inte hade lust att ladda ner några appar började jag blogga... Jag har gjort lättare saker i mitt liv än blogga via webbläsaren på en grej som den här. Inte en chans att jag börjar laga av listorna nu! När jag slipper att sitta kvar och lyssna på största delen av klassen som ännu kämpar med geometrin tänkte jag åka iväg till Sello med Carolina. Hon betalar bio, The Hobbit så klart, och lite julklappar och en födispresent till andra systern som blir nio imorgon tännte jag också hinna med. 
Hoppas ni hade en trevlig 121212, nu lämnar jag den här förskräckliga versionen av blogger och hittar på något trevligare med den här tabben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar