Sidor

tisdag 4 december 2012

Ajajaj

Underbar instagrambild...
Jag vet inte vad det är med mig. Jag skadar mig aldrig. Då menar jag verkligen aldrig. Jag har inte huvudvärk, äter aldrig mediciner, är inte sjuk, och fixar inte ens småsår så att jag behöver plåster åt mig själv. Idag lyckades jag fixa ett brännsår på handen åt mig. Samma hand var skärsåret fanns...
Jag bestämde mig för att födelsedagsbarnet imorgon är värt lite mera än en kram och ett grattis plus fest efter det, och värderade fjorton års vänskap som en chokladkaka med marshmallows. Det kommer att göra matrasten imorgon till något lite bättre än vanligt! Det gjorde jag alltså efter att jag hade varit halva dagen på rakubränning. Det är något så spännande som en keramikbränning utomhus var det ingår väldigt mycket snö, tusengradiga keramikföremål, sågspån och rök. Ska väl så småningom hoppa i duschen för att tvätta bort röklukten... Det blev några otroligt fina saker därifrån. Jag hade ingen aning om att jag hade förmågan att göra något så vackert. Det blev på riktigt fint, om jag får säga det själv.
Igår hann jag ännu skypea med lillkusinen i Stockholm. Eller ja, hon sov i sin pappas famn så det gick inte riktigt att tala med henne... Söt liten grej i alla fall som jag snart vill åka och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar