Sidor

måndag 24 december 2012

Grattis på julen.

Hälsar nu ännu en gång till alla personer som har tråkigt och sitter och läser min blogg. Från en mysig grej som stavas fake-onepiece. Mamma kallar mig Yoda när jag sitter här med huvan hängande över halva ansiktet... Jag måste också erkänna att jag fick ännu några sjukt bra julklappar, jag fick faktsikt Marauder's map! Kartan jag har stirrat på i evigheter (eller öpnnat Hamley's hemsida och stirrat på hur mycket den kostar...) och önskat mig men tänkt att jag kommer ändå aldrig att få den. Mina underbara systrar kände sig visst snälla och köpte den till mig. Jag är väl så nördig att jag blev barnsligt förtjust och bara satt och tittade på den en lång stund. Allt möjligt annar kul fick jag också, massor av grejer jag ville ha och behövde, och jag är inte besviken på något sätt. Julgubben var snäll i år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar